Mofturile regilor
Acum membru deplin, un EZ care prinde curaj propune un plan care ar putea schimba viitorul clubului. Adelita e eliberată din ghearele guvernului american, doar pentru a descoperi că lucrurile nu sunt așa cum le lăsase.