Pap se luptă cu Îngerul Morții
O închidere a granițelor pune presiune pe traficul de heroină a grupării, ceea ce duce la un conflict interior legat de viitorul clubului. EZ și Angel se luptă cu urmările secretelor de familie care au ieșit recent la iveală.