Alfa Romeo Spider Veloce 2000 - Partea 2
Mike revine la garaj pentru a-şi lua proaspăt refăcutul Alfa Romeo Spider Veloce 2000. Oare eforturile susţinute ale lui Edd China îi vor aduce lui Mike un profit bun?