Alfa Romeo Spider Veloce 2000 - Partea 1
Mike Brewer lasă un Afla Romeo Spider Veloce 2000 din 1972, recent cumpărat, în mâinile capabile ale lui Edd China. Va reuşi să îşi amortizeze investiţia de 2 200 lire sterline?