Un Cadillac mare și roșu - Partea I
Richard și Aaron stabilesc că "mai mare" înseamnă "mai bun" și oferă un tratament de lux unui Cadillac roșu decapotabil din '67, dornici să atragă cumpărători de calibru mai mare.