Cutlass Lowrider - Partea II
Richard cumpără un Cutlass din '78, pentru ca Aaron să facă primul lui vehicul cu gardă la sol joasă, dar află că Aaron n-a mai lucrat niciodată mecanisme hidraulice la comandă.