Când înfloresc cactuşii
Când e iarnă și e frig afară, nu te încălzește doar o băutură fierbinte, ci și amintirile fierbinți din Mexic! Masha și Ursul nu se tem de vremea rece, iar incendiarele ritmuri mexicane te ajută să nu te plictisești până vine primăvara.