Aproape o poveste din grecia antică
Masha dă peste un vestigiu antic și hotărăște să-l ducă la muzeu. Dar pentru asta, trebuie să ajungă în „leagănul civilizației europene”. Ceea ce nu e ușor de făcut când afară e iarnă și prietenii ei au burțile goale...