Păcălit o dată...
Madeline primește vești încurajatoare despre piesa de teatru. Directorul Nippal și Barnes își împărtășesc concluziile despre Ziggy și Amabella cu Jane. Celeste are o sesiune solo cu Dr. Reisman.