Când dai de greu
Nathan îi invită pe Madeline și pe Ed la o cină a cuplurilor pentru a discuta “paradigma creșterii” lui Abigail. Celeste se pregătește pentru o întâlnire a consiliului în legătură cu piesa lui Madeline.