Uitare în stilul Jalisco
Când Rosendo Cuevas e diagnosticat cu Alzheimer, membrii familiei lui se reunesc, ca să-l susțină, și, împreună, formează o trupă de mariachi. Însă reuniunea de familie ar putea să-i ducă la secrete demult îngropate.