În void
Snowboarderii Jeremy Jones, Elena Hight și schiorul Griffin Post merg în Parcul Național Glacier Bay din Alaska pentru a încerca o coborâre fără precedent a muntelui Bertha pe vremea periculoasă de iarnă.