După ce au reușit să termine cursul de etichetă și protocol, Sílvia și Toni sunt testate la un ceai regal. Apoi, ele participă la o sesiune de întrebări și răspunsuri intime care intră în viețile lor personale și în detalii despre evoluția prieteniei lor.