Atunci când actrițele Sílvia Abril și Toni Acosta află că primesc cadou o petrecere cu ocazia împlinirii a 50 de ani, ele trebuie să decidă dacă au destul spirit de aventură pentru a urma instrucțiunile din primul plic misterios.