Primarul le interzice prietenilor lui Sheriff să stea pe lângă gară, astfel încât să se poată concentra pe oprirea crimei. Dar pentru a-i ține în preajmă, Sheriff îi face cavaleri, punându-l într-o situație dificilă de proporții medievale.