Întoarcerea
León se întoarce în Buenos Aires, după ce a fugit de acasă. El se reîntâlnește cu Rafaela și Andy, prietenii lui din copilărie. Cei trei se duc la o luptă a rimelor, iar León, uimit de ce vede, vrea să concureze.