Ţinutul iernii în stil Roloff: Partea 1
Au trecut ani de zile de când familiile lui Matt şi Amy nu s-au mai întâlnit, deci toată lumea e invitată la fermă. Amy vrea să transforme casa lor în "Tărâmul iernii Roloff".