Nu poţi să le ai pe toate
Echipa de fotbal a şcolii lui Zach şi Jeremy acumulează un şir de înfrângeri. Natura competitivă a lui Amy erupe şi ea îl face pe Matt să se simtă prost, căci ţipă la arbitri.