O altfel de zi a recunoștinței
Pentru prima dată în 25 de ani, lui Matt și Amy le e dor de Ziua Recunoștinței petrecută cu copiii lor. Oare aceștia îşi vor schimba planurile și vor face o reuniune de familie?