Când Matt nu-i acasă, Amy joacă pe masă
Matt se îngrijorează când Amy plănuiește o cină festivă în absența lui. Zach și Tori îi vizitează pe Jeremy și Audrey în noua lor casă, însă tensiunea plutește în aer.