Keith nu a mai fost văzut în Clifton Park de săptămâni și echipa primește un pont despre unde ar putea fi. Catherine se întâlnește cu India, care își menține poziția. Mark și Bonnie se întorc în Clifton Park pentru prima oară de când au părăsit NXIVM.