În timp ce grupul strânge dovezi pentru mărturiile lor la FBI, membrii vorbesc și despre modul în care programele de la SOP și JNESS, grupurile bărbaților și femeilor din NXIVM, le-au remodelat ideile despre rolurile tradiționale din societate.