Cum să faci sport
John Wilson, un newyorkez anxios, încearcă să dea sfaturi în timp ce se confruntă cu propriile lui probleme personale. El documentează pe ascuns viețile celorlalți locuitori din New York, într-o odisee comică despre auto-descoperire.