Joe Pera vorbește cu tine
Tu și Joe Pera discutați despre ce înseamnă să lași ceva în urmă, dar și despre pierderi, în timp ce vă uitați la play-off-ul campionatului de fotbal cu varianta extinsă a familiei Melsky.