Episodul explorează ce înseamnă acasă, întoarcerea acasă. Adrian Despot, Tudor Chirilă, Damian Drăghici, Andra și Cătălin Măruță, alături de toți membrii echipei proiectului discută despre complexitatea Irinei ca om și ca artist.