Irina începe să resimtă presiunea camerei de filmat, care o însoțește în permanență. Se luptă cu un label muzical din Franța. Ziua se termină într-un refugiu din Munții Carpați, unde Alex Cotoi i se alătură pentru a lucra la următorul hit, sub stele.