Cei care cred cu adevărat
Liddy îl avertizează pe John Dean că Hunt ar putea să cedeze în fața presiunii. Kevan își îndeamnă tatăl să spună adevărul în mărturia din Senat, dar s-ar putea să fie prea târziu.