Nu bea whisky la Watergate
Miniseria spune povestea modului în care sabotorii politici ai lui Nixon și cei din spatele Watergate, E. Howard Hunt și G. Gordon Liddy, au răsturnat accidental președinția pe care încercau să o protejeze cu orice preț.