Cel mai întunecat ceas
În 2012, Michelle Mockbee e ucisă în bătaie, la serviciu. Purta un inel cu safir, deci mobilul crimei nu a fost jaful. Cazul rămâne nerezolvat până când apare o înregistrare video.