Proces apocaliptic: Mama ucigașă
În toamna anului 2019, JJ Vallow, 7 ani, și sora lui vitregă, Tylee Ryan, 17 ani, dispar din casa lor din Rexburg, Idaho. Mama celor doi copii e arestată și acuzată că i-a ucis.