Nora, o doctoriță tânără și atrăgătoare, îi dezvăluie lui Andrei adevăratele motive din spatele sordidei sale aventurii sexuale cu un necunoscut. Spre stupoarea terapeutului, femeia îi mărturisește că s-a îndrăgostit de el.