Naz Khan, un student american de origine pakistaneză, împrumută taxiul tatălui său pentru a merge la o petrecere în Manhattan. Nu ajunge niciodată acolo. Înainte ca noaptea să se termine, Naz e reținut de poliție fiind suspect în moartea unei tinere.