Meciul de dinainte de meci
Atunci când Shai Gilgeous-Alexander, o emblemă a stilului, vizitează studioul, depinde de designeri să creeze o ținută pentru momentele de dinainte de un meci de baschet care să se potrivească stilului personal de excepție al acestuia.