Marathon și The Hype
Inspirându-se din moștenirea artistului și activistului Nipsey Hussle și a brandului său iconic Marathon Clothing, designerii se folosesc de mândria pentru orașele natale pentru a crea obiecte vestimentare care sunt un omagiu adus comunităților lor.