Alăturați-vă lui Helen Mirren pentru o noapte memorabilă din istoria Hogwarts, pe măsură ce această serie epică se încheie cu marea finală. Totul se reduce la asta – o echipă, o casă va ridica trofeul Turnirului Caselor Hogwarts.