Pe parcursul a patru episoade, Casele de la Hogwarts se vor înfrunta ca să vadă care echipă știe cele mai multe detalii despre Lumea Vrăjitorilor. În acest episod, curajoșii Gryffindor concurează cu loialii Hufflepuff, pentru un loc în marea finală.