Dobosz scoate la lumină elemente inconsistente în dovezile pe care le-au oferit suspecții. Copleșit de emoții, Rebrow încearcă să finalizeze situația, dar planurile lui sunt dejucate brusc. Markowski este de neoprit în eforturile lui de a rezolva cazul.