Atunci când Rebrow nu se întoarce în ascunzătoare, Alsu și fiul ei devin din ce în ce mai înspăimântați. Łuczak îl caută cu disperare pe prietenul său. Kalita este exasperat pentru că nu are niciun fel de contact cu oamenii lui Cinek.