Avem de mers 1900km până în Columbus
Dave și Kevin duc la un salon auto din Chicago un Coronet din '67, un Gullwing din '55 și un Corvette din '63. Acolo vor concura pentru titlul de "Hotrod-ul de stradă al anului".