Vopsim mașina asta cu aeorograful?
Dave are o misiune dificilă: să facă un Cadillac din 1964 să arate la fel ca pe vremuri, dar să aibă și elemente moderne. Piesele sunt greu de găsit, iar mașina cere multă muncă.