Se întâlnesc 10.000 de maşini bestiale
Kevin şi Dave se pregătesc pentru cel mai mare salon auto din America. La ediţia anuală „Întoarcere în anii '50", în St. Paul, Minnesota, se strâng peste 10.000 de maşini.