Alt sezon, altă durere de cap
Un Ford Fairlane 500 din 1957, care n-a mai circulat din 1957, e readus la viaţă. În plus, o echipă tată-fiu îi provoacă pe băieţi la întrecere, ca să le pună motoarele în funcţiune.