Concursul Circle City Wild West
Daisy Mae, 8 ani, Bridget, 5 ani, şi Jacy, 8 ani, se întrec pentru a câştiga titlul şi un pui de câine. Toate au acelaşi antrenor şi calităţile unei câştigătoare. Cine va câştiga ?