Beautiful Me Disco Pageant
Mama lui Destiny a forţat limitele cardurilor ei de credit pentru hobby-ul fiicei sale, iar la cei 3 ani ai ei, Camari face eforturi să o eclipseze pe Sami-Jo, în vârstă de 2 ani.