Frumuseţi încoronate
În Hot Springs, Arkansas, trei fete intră în competiţie: adorabila Penny Lane, de 3 ani, perfecţionista Cassadee, de 9 ani, şi copilul dezlănţuit Torrann, de 7 ani.