Cea mai mare frumuseţe a Americii
Faldurile drapelului american prind viaţă pe scenă, la America's Ultimate Beauty Pageant din Nacogdoches, Texas. Concurează SamiJo, 2 ani, Alexes, 3 ani, şi Annabella, 7 ani.