Te-am văzut
Hannah se lovește de o realitate dură când îl invită pe Elijah să o ajute să ducă la capăt o sarcină neterminată. Jessa își caută o slujbă. Hannah, Shoshanna și Elijah participă la seara open-mic a lui Marnie.