Prietenie periculoasă
Având de lucru ca freelancer în afara zonei în care se simte ea bine, Hannah se împrietenește cu vecinul ei dependent de droguri și petrece cu Elijah, care-i destăinuie un secret exploziv. Între timp, Marnie se reîntâlnește cu artistul Booth Jonathan.