Euforia Episod special Partea a doua: Jules
Serialul original HBO „Euforia" se întoarce cu două episoade speciale. În primul episod, Rue (Zendaya) sărbătorește Crăciunul. Al doilea episod o urmărește pe Jules care își petrece vacanța de Crăciun reflectând la ultimul an.