În timp ce se recuperează în spital, Stirling analizează ideea lui Lewes, de a ataca dușmanul dincolo de linia frontului, și pune la cale un curajos plan ca să obțină aprobare pentru unitatea lor de la generalul Auchinleck, la GHQ.